Ekonomi

Garanti BBVA Kasım ayı kredi kartı harcama verileri

Garanti BBVA”alışveriş ayı” kasım ayına aittir. Açıklanan kredi kartı harcama verileri:

Kasım ayında en çok alım yapılan segment Elektrik&Elektronik 48’e yükseldi oldu

Garanti BBVA Ödeme Sistemleri (GÖSAŞ), Garanti BBVA kartları ve Garanti BBVA POS’tan yapılan işlemleri baz alarak, e-ticaret platformlarının farklı tarihlerdeki yoğun kampanyalarıyla geçtiğimiz Kasım ayı araştırma verilerini açıkladı. “Efsane Kasım” “Efsane Cuma” “Muhteşem Cuma” “11.11” gibi farklı kampanyalarla online alışverişin zirve yaptığı dönemde e-ticaret harcamalarının incelendiği araştırma, tüketicilerin en çok hangi segmentlerde harcama yaptığına ve sektörel değişimlere ışık tutuyor. Bir önceki aya göre harcama. GÖSAŞ’ın bilgisine göre kasım ayı e-ticaret harcamaları bir önceki aya göre kıyaslanıyor. 19 artırılmış. Toplam kartlı alışverişler içinde e-ticaretin payı bir önceki aya göre 3 puan arttı. 29yükseldi .

Elektrik-Elektronik segmenti kasım alışverişinin yıldızı oldu

Kampanyaların olduğu bu yılın kasım ayında tüketiciler en büyük ilgiyi online alışveriş ve teknolojik ürünlere gösterdi. Elektrik-ElektronikEkim ayına göre sektördeki online satışlar 48 Arttı. bu kısım 16artış ile Giyimve 15artış ile Seyahat Acenteleri ve TaşımacılıkBunu sektördeki harcamalar takip etti.

Taksitli alışveriş daha da arttı.

Araştırmaya göre taksitli e-ticaret alışveriş cirosu kasım ayında da arttı. 26nakit alımların cirosu artarken 13 Arttı. e-ticaret alışverişi 47Yani Kasım ayında yaklaşık olarak her iki süreçten biri taksitli olarak gerçekleşti.

Taksitli alışverişlerde en çok Elektrik-Elektronik segmentine odaklandık.

Cazip kampanyalar ile taksitli ihtiyaçlarını karşılayan ve kasım ayı fırsatlarından yararlananlar e-ticaret alışverişlerini de taksitle değerlendiriyor. Elektrik-Elektronik şube tercih edilir. Bu dönemde teknoloji çalışmalarında taksitli alışverişler bir önceki aya göre kıyaslanıyor. 61 Arttı. Taksitli e-ticaret alışverişinde Seyahat Acenteleri & Taşımacılık 50, Eğer konaklama 27Bunu artışla Elektrik-Elektronik branşı takip etti.

Kampanyaların güçlenmesiyle e-ticaret alışveriş hacminin tavan yaptığı kasım ayında kadın tüketiciler harcamalarını artırdı. 22 İlgiyi artırırken en çok ilgiyi sırasıyla Elektrik & Elektronik, Mobilya & Dekorasyon ve Giyim & Aksesuar segmentlerine gösterdi. Erkek harcamaları 17Artarken sırasıyla Elektrik&Elektronik, Giyim&Aksesuar ve Seyahat Acenteleri&Ulaştırma sektörlerini tercih ettiler.

Alışverişini en çok artıran iller Mersin ve Muğla oldu…

Garanti BBVA Ödeme Sistemleri verilerine görealışveriş ayı kasım e-ticaret Harcamaların en fazla arttığı Mersin (88) ve Muğla (30) illeri oldu. Bu illeri sırasıyla Aydın (26), İstanbul (23), Bursa (20), Antalya (17), Balıkesir (16) ve İzmir (10) izledi.

EK OLARAK: Garanti BBVA Ödeme Sistemleri Kasım 2022 E-Ticaret Alışveriş Bilgi Grafiği

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu