Ekonomi

Yerli ceviz de marka olacak

İSTANBUL (İGFA) – 2023 hasat dönemi ile birlikte CÜD A.Ş. Ceviz Üreticileri Derneği (CÜD) Lideri Ömer Ergüder, logolu yerli cevizi tüketiciyle buluşturmaya hazırlandıklarını belirterek, hem ceviz tüketicisine hem de üreticisine fayda sağlayacaklarını belirtti.

Her bahçenin üretim kapasitesi nedeniyle ulusal zincir marketlere girişinin sınırlı olduğunu vurgulayan Ergüder, CÜD A.Ş’nin bu anlamda anahtar görevi göreceğini belirterek, “Her bahçe kapasitesine göre küçük satış noktalarıyla pazara girebiliyor. Zincir marketler ise konteyner bazında alım yapabildikleri için yerli ürünler yerine ithal ürünleri tercih etmek zorunda kalıyor. CUD A.Ş. Bahçelerin gücünü birleştirerek zincir marketlerin taleplerini karşılamayı hedefliyoruz. Üreticiye katma değer sağlayacak stratejik bir lojistik tasarlıyoruz. Bu sayede derneğimiz üyelerinin ürettiği lezzetli, kaliteli ve yerli cevizlerin bahçeden en kısa sürede sofraya ulaşmasını sağlayacağız” dedi.

Ergüder, ithal cevizle rekabet edebilmenin tek yolunun üretimde verimliliği artırmaktan geçtiğini de belirterek, “Birinci tercih sebebi olan iş kalitemizden ödün vermeden dekar başına ceviz üretimimizi artırmalı ve bunu yaparken de üretici ve üretici olmalıyız. girdi maliyetlerimizi kontrol altında tutabiliyoruz. Dernek üyelerimizin bu yolda en büyük destekçisi olmaya devam ediyoruz, yerli cevizde verimi artırmak için hep birlikte el ele vermemiz çok değerli. Maliyetleri düşürmek, bilgimizi artırmak ve tüketiciyi kaliteli, lezzetli ve sağlıklı cevizle buluşturmak için tüm yerli üreticileri derneğimize davet ediyoruz.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu